BAKISÅNGEST!!!!

Dan efter ett kalas där man supit bort varje liten klok hjärncell, vet ju alla e en jävla dag där man hyllar djävulen själv pga att man får så djääääääääääävla illa, och ångesten bara väller upp, och jobbiga tankar blir med ens påtagliga.........
-----------------------------------------------------
---------------------------------------
------------------------

Hur fan vet man att de val man gör i livet är de rätta? Måste man välja rätt? Vad är rätt? Vad är fel? Vem faaaan bestämmer vad som är rätt och fel? Måste man rätta sig efter det? (jag gör ju inte det...är jag en elak/ond/hemsk människa då?)

Hur vet jag att den Karln jag har sittandes väntandes hemma (som är världens snällaste jävla skit, som får Moder Theresa att verka ond) är den rätta för mig? Är det snubben jag vill klämma ut snorungar med/till?

Kan det inte vara så att läckerbiten som är grym i sängen är den rätta? Och som är så het att mina äggstockar rasslar till så fort jag tänker på han....
Kan man inte baka ihop de två så att de blir en?

-----------------------------------
--------------------------
Varför kan man inte få ha flera pojkvänner samtidigt? Varför skulle några idioter för 2000 år sedan skriva en jävla bok med en massa jävla regler för hur vi ska leva och som gör att jag inte kan knulla snyggingen utan att få dåligt samvete, eller som gör att jag inte kommer kunna ha fler pojkvänner/flickvänner samtidigt......

Äh FUCK IT! det blir väl att fortsätta som man gör.......knarka och supa bort sina bekymmer, tills de inte är bekymmer längre;)


 

Puss och Kram ÅngestKram
//Bimbo numero Uno!!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Det verkar som om du har ganska små bekymmer ...

Kom igen när du känner rasslet i äggstockarna och det undersköna föremålet* för din heta längtan visar sig efter några lyckade dejter vara - Jehovas vittne ...
*gråter bittert*

*Jude laws okände något mer maskuline tvillingbror

2008-04-26 @ 22:29:02
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Kotteby

Så äggstockarna rasslar när man tänker på motsatta könet. Vad rasslar hos män?

2008-04-26 @ 23:16:40
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: anna

haha! men sverige har väl sina fördelar oxå? Vi får fira midsommar i sverige iaf, alltid nått.. haha=P

2008-04-28 @ 12:35:00
URL: http://helmerohugo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0