Brev från inspärrningen!!!!

Från mig till dig.......

Läs brevet nedan med melodin:
Brev från kolonien
av Cornelis Vreeswijk:

Hejsan Ronny, hejsan Konny

här é brev från shetlandsponnyn.

Jag har skoj här på kliniken,

jag o 11 andra missbrukare lever loppan i en...


...Stor barrack med några stalldrängar

kan ni skicka mera pengar?

För jag måste köpa nån kondom,

jag har börjat få abstinenssymtom.


Jag har träffat en liten tonårsgrabb

O jag hoppas han i sängen inte är snabb.

Vi brukar njuta vid badviken,

men vi måste jobba mer på erotiken.


Här é mysigt vill jag lova

fastän lite svårt att sova.

Kristin o Stefan som ligger över mig,

de kan inte hålla käften när de knullar, nej!


Mina vänner letar piller

men har bara hittat en jävla iller.

Den lilla rackarn ska vi grilla,

men det var nog bara en ny synvilla!


Stefan har ej några framtänder

de slog jag ut med mina kvinnohänder.

Vi har börjat slåss om alkoholen,

så nu roar vi de andra med slagsmålen


Våra vakter börjar få spader

för vi tjejer leker snuskcharader.

De vi pilla, känna, smeka,

men vi säger nej och gör dem alldeles vitbleka


Hur mår morsan och farsan?

Vi har en snubbe här som liknar Tarzan.

Han satte på en tjej så stenhårt,

så nu kan hon inte gå utan att det é svårt


Henne ska de operera

hon som Tarzan spoliera.

Kanske morsans ord var sann,

"du ska inte knulla en jättesnopp som sitter på en man!"


hmm, nu minns jag inge mera

det é etanolens era

men vi ses nog ganska snart,

det ska va en rymning som för mig é helt självklart!


//Bimbo, numero Uno!!!


Kommentarer
Postat av: Bimbo Doz

Klarar inte av det här längre. Kom tilbaka till mig! Annars äter jag upp din...mjölk?!

2008-04-17 @ 11:36:41
URL: http://bimbox2.blogg.se
Postat av: Bimbo numero Uno!!

NOOOOOO, inte mjölken!!!
Men på lördag min lilla sockertopp, då jäklar smäller det:)
och sen nästa torsdag, pink floyd säger jag bara!....mmmmmm;)

2008-04-17 @ 12:42:10
URL: http://bimbox2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0