Det andra hålet

Som alla par hamnade även jag och mitt ex i en intensiv diskussion om analsex. Den förutfattade meningen är här att småbrudar bara ställer upp för att tillfredställa killen/mannen, vilket var helt fel i mitt fall. Intresset fanns verkligen där såsom nyfikenheten. Men som den sluga kvinna som jag kommit att utvecklas till insåg jag att här fanns mycket att vinna, så jag spelade osäker och lät honom tro att viljan att öppna upp det andra hålet inte existerade.

Några veckor gick och mitt ex:s tjat och gnat ställdes på sin spets. Långsamt började jag få honom att ställa upp på allt fler och definitivt krävande ändamål - skulle han ställa krav på mig skulle fan jag också få mina önskemål uppfyllda. Han utvecklades allt mer till idealistiska toffeln så jag dumpade honom. Don´t be a bitch about it!

Istället fick det anala äventyret vänta några månader...men den historien tar vi nån annan gång :P

image28

Bimbo Doz

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Svar:
Hahahah.....Den var rolig. Datorer!
(parantes)
Det avr första gången jag gör kommentar i ett analsexinlägg. Känns både nervkittlande och märkligt.

2008-04-20 @ 12:20:11
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Fröken wallenberg

Hej flickor! Råd gällande män med potensproblem: Ni kan med fördel införskaffa Makrovågsugnen! Läs mer om den i kategorimappen "Makrovågsugnen, hertiginnan och Kungahuset i Fröken Wallenbergs blogg"! Nyheter om makrovågsugnen uppdateras löpande!

2008-04-20 @ 16:20:59
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Fröken wallenberg

ps. Hjälp vilgen vågad sajt ni har. /Pryd Frk W. *Generat blossande kinder*

2008-04-20 @ 16:21:47
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0