En stor stark tack!

(ja, en sångtitel av Fronda)

Under de tre senaste tjejträffarna har det druckits en massa vin. Magen håller på att surna och jäsa på samma gång. Och fan vad huvudet spelar spratt med en! Så igår när vi (5 brudar) träffades nere på krogen hade jag bestämt mig; ÖL! Alla beställde det de skulle ha (fin-viiin) och så halvskriker jag; en stor stark tack!

Ångern smög sig på redan vid beställningen, den växte sig starkare när jag mötte bartenderns blick...och nådde sin höjdpunkt när grabben brevid fällde kommentaren:
- Acceptera din position i patriarkin Bruttan!
Det var som att återuppleva högstadiet igen. Ingen får skilja sig från mängden! Tack gode gud att man ör 20+.

image34



Bimbo Doz

 

Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Vad konstigt. och jag som tycker att ALLA tjejer dricker stor stark nu för tiden.

Kan jag få gå ut med er istället ...?

2008-04-24 @ 22:45:37
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Bimbo Doz

Du är mer än välkommen att ansluta dig till tjejgänget Fröken!

2008-04-25 @ 16:16:34
URL: http://bimbox2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0