Het natt i ädlaste Camping-Anda

Var ute med en singeltjej för nån vecka sedan. Som vanligt propagerade jag för att hon skulle njuta av friheten, vilket i översätta termer innebär att knulla runt! Efter några shots vid bardisken uppmärksammade jag att en söt grabb glodde ögonen ur sig och jag uppmärksammade även min kompis på detta. Ytterligare en shots senare började de små liven konversera. Najs tänkte jag och drog mig till dansgolvet.

I kön till grillen fick jag ett mess av min vänninna. JackPott tänkte jag. Eftersom hon inte setts till på krogen när de stängde förmodade jag att hon dragit med gullefjun hem. Därför läste jag inte ens messet under natten. Istället mumsade jag i mig en korv och trallade mig hem, hoppandes att pojkvännen skulle vara vaken ;)

Under småtimmarna kom ytterligare ett mess, men då var jag upptagen med annat ;)

Och på morgonen....ett till mess....(men seriöst, hon hade väll inte tänkt sig att jag skulle vara vaken vid 8??)

Slutligen ett vid 2 tiden!!
-----------------------------
---------------
---

I denna ordning läste jag sedan det som skickats till mig.

1) Jävla idiot, ska aldrig mer lyssna på dig. Och att du inte ens har mage nog att svara. Hoppas du skäms ögonen ur dig!!

2) Tältsäng! Mitt i vardagsrummet, hos hans föräldrar!!.!

3) Oki, inget svar. Antar att du sover...jag chansar! Nån måste ju få kuk inått :P

4) Hej gumman. Vågar itne släpa hem honom till mig. Ska jag haka på till honom trots att hans lägenhet renoveras och han bor hos någon annan?

(ordagrannt; med stavfel)

image26


 



Tjolahopp, King Kong Snopp
Bimbo Doz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0