I-landsproblem......

Varför, varför, varför är det så lite sylt till risifrutti??? Jag vet att detta är ett kolossalt I-landsprolem, men va fan! All sylt tar ju slut innan man ens hunnit äta hälften av den jävla vita guggan.....och den smakar fan inte mumma utan den söta söta sylten......Och jag skäms icke, icke säger jag över detta!!

Andra I-landsproblem som jag kommer fortsätta klaga över är:

att mobiltelefonräkningen är hög denna månad också
att bensinpriset stiger
att grannkärringen lever
att spriten börjar ta slut
att man e bakis pga att man druckit upp all sprit

att bilen måste på besiktning
att man missar tunnelbanan, o i ren ilska puttar ner en kärring på spåret
att snuset tagit slut
att ciggen tagit slut
att haschet tagit slut
(och det e fan inte jag som brukar upp skiten, säkert fragglar som e i farten)
att killen jag är otrogen med inte tar sig tid
att tjejen jag är otrogen med inte tar sig tid
att bimbo doz som jag är otrogen med inte tar sig tid
att min chef som jag är otrogen med inte tar sig tid
att fotbolls-EM inte har börjat

att Sverige inte kommer att vinna fotbolls-EM

att det där jävla guitar-hero spelas fucking överallt!!

att piggelin inte kostar 4 kronor

att killarna på krogen inte tog oss på brösten senast vi var ute o söp

att det kostar att bleka tänderna

att behöva köpa asdyra skavsårsplåster till de asdyra skorna
att ens chef vägrar ge en löneförhöjning, även fast att jag inte gör ett skit
att folk kollar snett om man e full klockan 10:00 och sjunger ipren-sången utanför apoteket
att Sverige har 40-timmars arbetsvecka, när vi lika gärna skulle kunna ha 20-timmars
att brevbäraren luktar svett
att jag luktar svett
att nåns farmor som ligger på dödsbädden luktar svett
att den blinda farbrorn som går över gatan är i vägen, när man  har bråttom till systemet


Allt detta har jag upplevt under den gångna månaden!
Det bådar inte gått för framtiden....men vem fan bry sig?

Puss och Kram Cykelram
//Bimbo numer uno!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0