Illern Göran = Pojkvännen!

En tråkig vardagkväll satt jag som många andra (de flesta hormonfulla pojkar) och gluttade på youtube, när en gammal favorit "kom till mig". Det var Fred Asp med sin Iller Göran!!! (Robert Gustavsson i: manegen med Glenn Killing).

När jag sitter där o gluttar som bäst slår det mig! Va Fan, den där festen som Fred Asp kom hem till, kom jag och Bimbo doz hem till för några veckor sedan......(Ni som inte sett denna sketch ombeds att göra det för att förstå texten nedan...) Ni som väljer att läsa ändå, är djävulens avkommor (fast om ni är det, vill jag ha er nu!!!!)   
----------------------------
--------------------
------------

Jag och Bimbo doz är ute och festar, Bimbo dozs pojkvän ville inte följa med, han var trött på ögat....

Vi är på väg hem vid halv 7 på morgonen (jag skulle "sova" hos Bimbo doz), kliver in i porten. Börjar ana oråd!

Öppnar dörren: Den stanken som slår emot oss! ISCH! Det är en stank som bara fulla, påverkade, testosterongrabbar kan framkalla.....


Vi kliver in i köket, där sitter la boyfriend med alla sina polare, ett helt gäng som skulle lika gärna skulle ha kunnat komma från Skansen terrarium (eller varför inte aphuset)....

De håller på att fira av nån vän som ska sluta på sitt jobb, äsch tänker vi och vet att den uppkäftiga jäveln har fått kicken igen! Och vet att tredje gången gilt gäller icke för denna människa.....


Vi börjar gå runt i lägenheten till vår förskräckelse, i balkongdörren har en av de ultimata rockersvännerna fastnat med sitt långa skägg i! Hahahahaha tycker vi, och Bimbo doz uttalar: Nu sitter du allt fast med skägget i brevlådan! Hahahahaha igen, jag dör av skratt! Han fattar självklart ingenting där han ligger och dreglar.....


I vardagsrummet sitter en hel drös till, de flesta ligger och sover i armarna på varandra. Dock inte "Järven" som spelar hög musik och har haft ut alla skivor på golvet som han har lagt i en fin figur (tycker han), han är dock en liten sötnos som man omöjligen kan bli arg på, så vi låter han hållas....


I soffan sitter "myrsloken", med MIN! Jenna bok och dreglar hejvilt (fy fan, det är bara jag som får dregla över min Jenna bok!!!!) Jävligt äckligt lång tunga hade han också, skulle kunna ställt upp i Kiss, bara för att....


När vi känner att tålamodet och diverse substanser i kroppen börjar försvinna, vill vi bara att alla ska sticka och brinna (bokstavligen, ser jävligt roligt ut med en brinnande människa i panik).
____________________________
Då lyfter pojkvännen på huvudet från köksbordet (han har somnat i en tallrik med spagetti) och mumlar: "silverminken, silverminken". Då är silverminken Borta! Den jäveln (som även älskar att snaska kotte;)) försvinner jämt (en väldigt irriterande sysselsättning)!
_____________________________
Snälla som vi är (eller inte! vi vill bara gå och lägga oss och känner att en påverkad silvermink kan vi inte ha kvar i lägenheten när vi ska sova)....

Vi hittar honom till slut i garderoben, sniffandes våra jävla substanser....GRRRRRR, ta mitt ord på allvar "silvermink" jag kommer att hämnas!!!!!


Till slut sticker alla, och vi somnar.

Att la boyfriend dan efter är så jävla bakis (och vi mår tipp topp) att han powerspyr á la Linda Blair i exorcisten, gör allt en gnutta trevligare.. Mohahahaha

image31
Puss & Kram KalasbakisToaKram
//Bimbo numero Uno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0