KaninJävel!

Jag satt en dag med min lilla kusin i knät som är två år och världens solstråle, nog för att jag e en glad sate oxå, men i hennes sällskap känns det dom att man e som fucking Lurch han själv.....jaja, gullungen och jag "läser" en bok med massor med söta fluffiga djur (det e så man spyr vad gulligt allt e)....så fort vi bläddrar och det kommer ett nytt djur ska lilla plutt (och jag, inte ofta jag härmer ett djur utanför sänghalmen;)) härma djurets läte (djungelvrål)....

Kossa
lilla plutt: Muuuuuuuuu
Jag: ja precis så låter kossjäveln! duktig kikka....

Katt
lilla plutt: Mjauuuuu
Jag: Fan du e ju ett geni!

Hund
lilla plutt: Voff Voff
Jag: (så stolt så det gör ont i hjärtat, eller nåt) Ja va bra!

Anka
lilla plutt: Kvack kvack
Jag: wiii va bra det går (funderar på om ankorna (jag vet det är änder) i dammen är goda)

Groda
lilla plutt: Kvack kvack
Jag: (ser skeptisk ut, va fan ska grodjäveln låta likadant som ankan?, jaja) ååå va du e duktig lilla vän......

Kanin

Lilla plutt: ehm (kollar upp på mig)
Jag: ehm, nej va fan!
Där sitter den lilla jävla fluffiga kaninen, stirra på en och bara hånar en! Hur Fan låter en kaninjävel? Det är så att man önskar att alla morotsätande avskum går och blir kamikazekaniner!!!

136521-873
Puss och Kram KaninsvansRam
//Bimbo numero Uno!!! 



 


Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Kaniner? Skojar du? Dom HAR ljud, du anar inte! Ljud som NI gillar, KÅT-ljud! Säg "Ummmmm" och M:et ska sluta i näsan. Du blåser alltså ut luft ur näsan samtidigt som du säger Mmmmm med munnen. Så låter hannen.
Honan svarar då: "höhöhöhö ..." låter ungefär som ett hästfrust eller kutter men det betyder: - Dra åt helv ... kåta karl. (Kaninhonor har Pms 30 av månadens 31 dagar. Den 31:a dagen säger de ingenting och blir dräktiga.)

2008-04-24 @ 02:31:24
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Emma

Garvade så jag nästan ramlade av stolen. Ungefär sådär är jag också när det gäller ungar. Och jag håller med, hur fan låter en kanin?

2008-04-28 @ 12:09:43
URL: http://CA88times12.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0