KONDOM! ETT JÄVLA SATTYG!!!!


Ända mot ända kan ingenting hända, men vänder man på steken, blir det allvar i leken!


....och det är då (när det blir allvar) de flesta av oss hejdar till en sekund för att lite försynt fråga: ehm har du nån kondom? Samtidigt som man försöker dra sig till minnes den där tjejkvällen när man fnittrandes pillade och försökte trä på kondomen på en gurka, vilket man lyckades med galant!

Trevandes och fumlandes försöker man sedan lite småsexigt få på den där jävla ballongen på en kuk som bara ser mer och mer ledsen ut, och paniken sprider sig allt mer!

Vad fan! Varför funkade det så bra på gurkan??? Skiiit, nu kommer jag ju aldrig få nån "Rajtan Tajtan" skriker en liten kåt röst i huvudet......Och man tänker: men jag som verkligen försökte få det avslappnat som alla idioter säger: "lattja fram den", "gör ingen stor grej av det" osv osv. Det är väl själva fan att det kommer bli stressigt, ehm jag menar blev stressigt.....


Hur kommer det sig att denna lilla ballong som ALLA under skratt har fyllt med vatten någon gång, kan under ett ögonblick bli det mest skrämmande på denna planet? + att...


...En sådan upplevelse kan få vem som helst att aldrig mer ens våga sig ut bland folk, man låser bara in sig för att lyxrunka (ja för killar är ju säkert provs på att sätta på skiten på sitt eget paket), "dra en spätta" (ett annat uttryck för kvinnlig onani) eller bli asexuell!


 

Vi vet alla vid det här laget att, ja kondomer e jättebra om man inte vill ha en/två/tre/många små skrikande, bajsande, sugandes på brösten så de börjar hänga, små snoriga mojsungar.

Det är även bra att dra fram den lilla hattifnattliknande latexballongen om man inte känner för att få diverse otäcka könssjukdomar som gör att man pissar eld, införskaffar nya husdjur eller bara helt enkelt gör att man aldrig kommer att kunna få de där söta? Bebisknyttena...


SÅ, oavsett hur dåligt det går (i jämförelse med gurkan:)) när ni drar fram lilla söta hattifnatten för första gången, tänk på att det är värt besväret, (nu kommer jag vara skitjobbig som alla andra idioter): gör ingen stor grej av det, den är säkert mer rädd för er än vad ni är för den!.....
Det är ju faktiskt i grund och botten en ruskigt bra uppfinning, och tjejer: bara så att ni vet så är snitthastigheten då sperman lämnar penisen (låter såååå vuxet att säga penisen) ligger på ungefär 40 km/h!!!!!! Rätt skönt om det mesta stoppas upp av den lilla kådisen då va;)?

Och om ett tag kommer ni att kunna sätta på en kådis lika bra som Jenna själv!




Lite onödig fakta: 1873 dog Annika Snopp och därmed även namnet Snopp!!!!!!!!!!!!!

image29

Puss & Kram KondomReklam!!!
//Bimbo numero Uno!!!

Kommentarer
Postat av: Kotteby

testar tjejer kondom på gurka på riktigt? Trodde det var en myt som svepte Sverige med storm.

2008-04-21 @ 10:22:56
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Fröken wallenberg

Oj, så hattifnattarna i Muminfilmerna - var bara smygreklam? Ett sätt att få unga generationer att tidigt bli präglade på KONDOMEN? Mumin var sponsat at - RFSU? *baxnar*

Kotteby: Näe, pryda flickor testar inte på gurkor. Mellanpryda flickor testar på bananer. Ekologiska.

2008-04-21 @ 14:01:30
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Fröken wallenberg

Hej raringar, jag tillämpar "logisk funktion" i mina kommentarsfält, om ni undrar varför era kommentarer försvinner efter att jag läst dem. Detta är för att mina läsare ska kunna hitta något i varje kommentar som har med inlägget att göra. Så det är ingen dissning från min sida! Men fortsätt gärna svara där om det funkar bäst för er! jag läser alltid! Vill ni STÅ KVAR i mina kommentarsfält så skriv gärna något om inlägget också. Mina trogna läsare vet det och tillämpar samma metod. Det är en kul metod, som kan bli en "inläggsföljetong" för övriga att läsa. Om ni vill får ni gärna svara på mina kommentarer i ert eget fält. Jag brukar alltid kolla två-tre kommentarsfält bakåt i de bloggar jag följer, för att se "om nåt kul hänt". kram Frk W

2008-04-21 @ 16:25:28
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0