KVACK!!! för Tack.....

Jag har en liten fundering som jag så snällt tänkte dela med mig av!


Varför, varför, varför skriver "folk" på/ovanför/på sidan av (ni fattar grejen) sina brevlådor, brevinkast (eller liknande skit som brev o dylikt slängs ner i): "ingen reklam, tack."??

Varför tack?? Varför ett jävla tack?


På min dörr ovanför brevinkastet står det klart & tydligt på en laminerad lapp:


"Våga bara, du din miljöförstörande pungråtta, att slänga ner någots företags jävla skitreklam här, om du gör det kommer jag att hemsöka dig din jäkla pappskalle & trycka upp reklamen såå högt där bak att du spyr upp den igen!!!"



Jag menar det är för fan mitt brevinkast, det är mitt hem! Det är för fan jag som måste gå & sopsortera skiten sen, för annars får man ju så jävla dåligt samvete över att man har förstört planeten för sina framtida barnbarn som säkert kommer att födas med svans om jag inte sopsorterar skiten!



Varför ska vi i detta snoppliknande land vara så jävla artiga hela tiden, att vi till och med måste slicka röv när vi ska säga nej åt något som MAN SJÄLV inte vill ha/göra?



Mja, jag é en av få som skiter i TACK på dörren i alla fall! & jag lovar er...jag får inte mycket reklam inte;)


-----------------------------------------------------

------------------------


Puss & Kram Blöjreklam

image14
//Bimbo numero Uno!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0