Kvällen ur B-films perspektiv

Igår kväll var tagen som ur en b-film och här kommer en recention av fyra scener.
Skådisar: Jag, min pojkvän, Bimbo Uno och en klasskompis till min pojkvän som Uno är otrogen med.

---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------

Scen 1)  Vi små Bimbos har ju påbörjat ett experiment där vi ska gå igenom dvärgarnas ABC (kolla kategorin om ni inte är uppdaterade och därmed oinformerade.) Eftersom även pojkvännen och hans kompis är sugen att testa lite så har vi (vilken omtänksamm flickvänn) fixat lite marijuana till dem. Då de är tidigare oerfarna med substansen - men dock så pålästa - valde de just det lite svagare gröna över hasch.. 

Unos telefon ringer. (nån dålig ringsignal)

Uno: Men är du hos honom kan vi ju inte snacka ju...eller, jaha. Han hör inte...
(Uno går undan)

Pojkvän: Knullar Uno nån annan än sin pojkvän? (skämt)

Notis: Där står kompisen och ler nervöst. Jag babblar bort hela grejen.

-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------

Scen 2) Efter samtalet måste vi informera om vad som införskaffats... 

Jag: Men, just det. det var ökentorka på grönt, så ni får brunbjörn istället.

Pojkvän: Öh?

Uno: Ingen majja, utan hasch.

Pojkvän: Men shit, då kommer vi ju gå på de tunga grejerna på en gång ju!

Notis: I samma veva slängde Uno iväg en beställning på även 10 Glader...naturligtvis utan pojkarnas vetskap.

----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------

Scen 3) Vi sitter kring vardagsrumsbordet och stämningen är slapp i kvadrat. Samtalen börjar övergå från hur man förklarar för polisen att man röker holk till sex. (En mycket naturlig övergång om jag får säga det.) Det skämtas om att jag och Bimbo Uno har haft sex (vilka uppgifter jag dementerar)

Pojkvän: Tänk om det här slutar med att alla knullar alla.

Jag: Ja, kom igen då X (kompis). Det är ju bara du och jag kvar då.


Notis: Tur att det är en kille som jag är ihop med. Om det vore en tjej skulle hon fatta direkt!!


----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------

Scen 4) Sexsnacket fortsätter och kompis är påväg hem. Min pojkvän erbjuder sällskap en bit på vägen. Kompis går på toaletten innan...  

Pojkvän: Vad gör du X (kompis)?

Jag: Han gör plats för dig. (syftar på att han skiter - mer ledtrådar än så lämnar jag inte ut.)

Notis: Min pojkvän är egentligen bög. Han älskar glamrock och läder, samt att alla killar stöter på honom...problemet är att han bara inte tänder på killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0