Men vad fan säger du?

Gänget samlades igår. Det var jag (Bimbo doz), pojkvännen, en gemensam vän, min pojkväns klasskompis och så en vänninna till mig.
 
Chips och dipp ockuperade bordet. Även vidriga chilinötter som vi sedan länge haft liggandes i skåpet. Antaligen nån jävel som tagit med de på "välkommen hem" festen förra månaden!

Filmens eftertexter spelas upp och det var astyst. Ni vet, sådär som efter att man sett något bajsbra! Då, helt utan förvarning slogs jag av tanken; "Fan vad jag skulle kunna ställa till det!" Bara några ord skulle kunna bidra till kaos!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Till Pojkvän: Nej men erkänn nu är att det var du tog knarket. (Efter en fest hos klasskompisen hade en påse brunt försvunnit. Jag är övertygad om att det var min underbara pojkvän så han spenderade mycket möda i att spela oskyldig. Samt att han fått tillökning i lagret som han gömt i kakburken. Som om jag inte skulle hitta hans gömma. Och kom igen; kakburk!!!)  

Gemensam vän och vänninna till mig: Vet X om att ni knullar? (X är vänninnans pojkvän som även känner den gemensamma vännen.) 

Klasskompis till pojkvän: Skickar du fortfarande mess till din syrra där du skriver hur mycket du bara älskar min pojkvän? (Baserat på en incident där syrran faktiskt (på fyllan) sagt detta till mig i förtroende. Syskonkärlek på hög nivå.)
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
image4




Undrar vilka mekanismer som stoppar en från att spy ut all information som bubblar inombords?


Tjolahopp, king kong Snopp
Bimbo Doz


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0