Modell eller EJ???

Jag tycker om snygga människor (vem gör inte det, förutom sjukt bittra människor som väger 700kg o hatar alla andra) , och alla människor är vackra på sitt sätt!!         

MEN!!!:
-----------
-----------

Vissa modeller på catwalken är skitsnygga på sitt sätt, men när de av någon jävla anledning börjar spotta ut tjejer som ser ut att precis ha blivit räddade från Monowitz 1945, börjar det rycka i ögat på mig!

Det börjar rycka dels för att jag har en systerpyster som precis fyllt 13 som självklart börjar fundera på allt som har med kropp & knopp att göra och skulle säkert skrivit till Bullen om det fortfarande fanns:


"Hej Bullen, jag är en tjej på 13 år. Jag kollade på bilder från catwalken idag, och alla såg sååå smala ut, de måste ju vara säkert i 20-års åldern och inga hade bröst och man såg deras revben. Är det så man ska se ut? Min storasyster som är världens snyggaste och hon har jättestora bröst, och träffar massor med killar! Jag känner mig förvirrad, för de på catwalken får väl också killar?....Kan ni hjälpa mig, hur ska man se ut för att passa in?"


 

Men dels för att det är fan ingen logik i skiten....varför ska en tjej med lika mycket näring i kroppen som en snorlobba vara ideal och få tjejer som inte når det idealet att må dåligt över sig själva, när de i själva verket är 900 gånger vackrare än vad de modellerna någonsin kommer bli.


Jag hänger upp mig på att "modellerna" ser så jävla sjuka ut, som att de åkt igenom en juicepress, och att dessa kroppar marknadsförs som att det skulle vara vackert! Jag vomerar.....Och saluterar att frågan diskuteras så mycket just nu (sen att man måste lagföra (viva la France) ALLT e jag skeptiskt till).


------------------
----------

Fast nu ska jag inte vara allt för elak, de små modellerna som springer på catwalken är säkerligen precis som odjuret innerst inne jättefina människor, de har bara gott på skiten helt enkelt......

Och jag har inget emot smala människor (eller modeller)  jag är själv smal (ingen modell dock, fattar inte varför nån inte kommit fram till på stan än och erbjudit mig jobb i Milano??)....det är när man tvingar fram ett sjukt beteende jag får spunk!




 

Summan av bitterkakan även om det låter jävligt pretto: Älska dig själv för den du är! You are the One and only!!!



image22



Puss & Kram Asgam
//Bimbo numero Uno!!!


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Sv: Vart skriver jag under?

2008-04-18 @ 16:27:29
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Kotteby

Sv: Du. Glöm inte "force majeure". Det är standard numera och handlingarna går nog inte igenom hos Bolagsverket om vi hoppar över denna punkt. OBS! OBS!

På tal om catwalk kontra Bullen:
Kom ihåg att det inte är författaren som är med i bloggen som skrivit inlägget.

2008-04-18 @ 17:48:51
URL: http://kotteby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0