Nej, Kyss Karlsson!!

Nu jäklar, nu blommar löken! Vad får man se när man är på väg hem? Jo en jävla bil som står nästan på samma plats där jag brukar "gratisparkera"...
Det är inte detta som gör mig upprörd, eller e jag upprörd? För jag har nämligen flyttat bilen till en verklig gratisparkering av nån jävla anledning (hävdar bestämt att det inte har ett skit att göra med kärringen)....

Men vad skådar mitt högra öga, när jag går förbi den andra bilen? Jo en jävla parkeringsbot!! en del av mig bara vrålar MOHAHAHAHAHA, eftersom jag så duktigt flyttat bilen dan innan och är fruktansvärt skadeglad.
Men en annan del börjar koka! Det måste vara den där jäääääääävla kärringen som ringt de jääääääääävla carpark, vars anställda består av ett jävla snedknullat patrask som har gullum som både mamma, kusin och pappa!!!
image9
Ja gott folk, To be continued med kärringen kan jag lova.....


Puss & Kram Cykelram!
//Bimbo, numeo Uno!

Kommentarer
Postat av: Josefin

svar: ses i sandlådan om 10 minuter!

2008-04-16 @ 18:42:44
URL: http://www.sameoldstories.blogg.se
Postat av: Jens

Haha, stört:D

2008-04-16 @ 20:51:18
URL: http://fashionguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0