P-film efterlyses

Varje förhållande går igenom sina svackor och för att lösa vårat bestämde sig Doz och turken att fördjupa sexlivet. En vibrator, glidmedeltub och en jävla massa skavsår (efter tantrasex) senare kom vi på den fantastiska ideen att kolla på p-rulle tillsammans. Turken hade vid den tidpunkten kanske 10 G underhållning på datorn som han "livnärde" sig på när vi körde distansförhållande år 2006. 

10 scener senare och Doz snarkade brevid den upphetsade karln. Samma vinklar på kameran och samma oengagerade stönanden tände knappast någon låga i mitt sexuella sinne. Nej, snarare tvärtom. (Sorry Jenna J.)

Dryga månaden senare småretades min pojkvän och pikade på mitt gäspande till analscenerna...samtidigt drog han på ett filmklipp. Jag sammanfattar:
1 brud
2 negrer
1 rövhål

0 gråt
0 tecken på smärta

Miljoner olika infallsvinklar om analkirurgi. Bruden kunde inte sluta snacka om hennes "mor" som tydligen skulle vara läkare. Typ hur hon sagt; använd kondom och ha aldrig analsex för det förstör ditt hål till förbannelsen! Du kommer skita på dig under dina sista 40 år i livet osv. Hela den bisarra situationen funkade verkligen för mig - blev inte sådär skitkåt, men lite....pillimarisk. Stackars kvinna dock, fan vad muskelavslappnande hon måste pumpats med!
  


Bimbo Doz
(som ni märker är Uno ute på andra uppdrag idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0