Perfekt? Hell NOOOOOO!

Det har börjat gå en ny serie i Sex and the city anda på tv3 som heter Cashmere Mafia! Jag och några små blåögda vänninor satt och gluttade på detta lilla program en mörk o dyster kväll......Handlingen var lika simpel som tråkig, en skitsnygg brud raggar på en gift karl, vars fru upptäcker detta (måste nämnas att inget under detta avsnitt händer mellan mannen och den skitsnygga bruden)...


Vad är då poängen med allt mitt bablande om en serie som uppenbarligen har manusförfattare som inte har någon egen fantasi? JO, skitsnygga bruden bjuder hem mannan till sig i önskan om att han ska designa om hennes kök (+ mutta), detta hör frun som senare när de är ensama bönar och ber sin man att inte gå hem till skitsnygga bruden......Mannen (såklart) säger att ingenting kommer att hända och att detta är ett jättebra tillfälle för hans karriär (+ penis)!!!

Nu babblade jag igen.....The point is....Mina små blåögda vänner bryter ut i samstämmig skala att det är självklat att mannen, som är den perfekta mannen, kommer gå hem till skitsnygga bruden för att bara göra sitt jobb, och INTE knulla henne!!!!
HOLD YOUR FUCKING HORSES!!!!!

För det första: det är en jävla serie som bygger på att de ska knulla runt.
För det andra (och det viktigaste): DET FINNS INGEN JÄVLA PERFEKT
MAN/ KVINNA/ INDIVID/ DVÄRGHAMSTER

-------------------------------------------------------------
----------------------------
-------

Alla människor är potentiella skitstövlar, inom oss alla bor det en liten djävul som bara väntar på rätt tillfälle att få dyka upp och ställa till det! Inte ens fucking jävla Dalai Lama är perfekt....Det behövs bara rätt moment så skulle vem som helst kunna vara den otrogna saten, knarkaren, mördaren, rånaren, kommunalploitikern, statsministern.......

Man gör sina bästa matcher från läktaren, och om du inte upplevt varje jävla situation som går att föreställa sig, stick o brinn och dra det hycklandet om "den perfekta mannen" nånannanstans.....
Bitter? Klart som FAN att jag är! AND I LOVE IT!!!!
(måste ju tilläggas här att jag inte råkat ut för någon underbar pojkvän som varit otrogen (& om jag haft en, skulle jag bara gratulera och hoppas att det var ett bra knull), det är jag som är den underbara flickvännen som är otrogen..)

Så, hmmm vad är summan av kardemumman av allt babbel? Ja det är nog: knulla runt! oavsett om du har en man/flickvän/pojkvän/fru/dvärghamster, och NJUT av det!!! + försök inte att vara perfekt, fan va tråkigt livet blir då.....

image5


Puss & Kram Cykelram
//Bimbo, numero uno!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha älskade erat inlägg, ska bli en trogen läsare till eran blogg också.

2008-04-16 @ 14:04:10
URL: http://pyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0