Raggningsreplik på hög nivå.......

Skriver till er idag från andra sidan av spritångerna som sakta börjar lämna kroppen......

Jag och Doz var nämligen ute igår med hennes turk på  burk och hans kompisar! Ett jävligt roligt gäng att festa med, då de inte har några hämningar för fem öre (me like).......
-----------------------
----------
I detta gäng finns det en grabb som tidigare gånger vi varit ute lagt på charmen för att försöka komma innanför mina sexiga små trosor....Denna gång även likadant.....Jag menar, det e inget konstigt med det, jag är ju en så jävla snygg brud så konstigt vore det om ingen försökte i lilla gänget;)
---------------------
------------
Jag vill egentligen inte klaga då det är jävligt trevligt att få uppskattning, men igår när samma raggningsreplik lämnade grabbens läppar igen höll jag fan på att slå in pannbenet på han.....För det är en så obotligt dum jävla kommentar som jag inte förstår hur han kan tro att den ska hjälpa honom att gå hela vägen hem....Och om man nu försökt 7000 gånger tidigare och märkt att det inte fungerat, varför, varför skulle det fungera nu???

Raggningsrepliken: "Du hatar mig" (samtidigt som han sakta lägger armen om höften)!
Mitt svar: "Håll käften, och JA jag hatar dig!!!
Efter ca 20 stycken "Håll Käften" gav han upp så även denna gång.....

Tror ni att han kommer försöka igen???

Puss & Kram RaggningsKram
//Bimbo numero Uno!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0