Skoter-idioter

image32


Ne, just det era jävla as!

Kommentarer
Postat av: Bimbo numero Uno!!

Jag känner mig träffad......:)

2008-04-22 @ 12:56:23
Postat av: Bimbo Doz

MMM, förstå då mig. Hur vilse tror du att jag kände mig när jag snubblade över den där skylten?! Det där norrland är ju värsta urskogen ju!

2008-04-22 @ 12:58:40
URL: http://bimbox2.blogg.se
Postat av: Kotteby

Den skylten kommer till sin spets på sommaren!
(eller utövar vid något internt här?)

2008-04-22 @ 19:06:00
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Erik

Ta ner skyltjäveln ;)
Skoter äger! Capish?! ok, kanske inte på sommaren, men på vintern!

Ska försöka ta med vildhallonet på en skotertur nån gång i framtiden.. o kanske göra henne till en riktig norrlänning =)

2008-04-22 @ 22:57:45
Postat av: Bimbo Doz

Skotrar (eller hur man nu säger det i plural - är blatte som sagt.) är djävulens uppfinning! Brukar tycka det är assexigt med fordon som låter men hur hot är det med en insnöad kille i overall, som dessutom sitter på en kub?

2008-04-23 @ 09:13:50
URL: http://bimbox2.blogg.se
Postat av: Erik

Insnöad? De enda som är insnöade är folk med sådana förutfattade meningar som du Bimbo Doz =)
haha, hört talas om det där programmet "frusen man söker fru" eller nåt liknande. Första avsnittet igår och jag kunde inte hålla mig från att kika...
hahahaha, sköna snubbar, precis lika bortkomna som bonnapöjkarna i "bonde söker fru"..

Sitter på en kub? Har du ens åkt/kört skoter någon gång? Tror inte det..

...men jag gillar er blogg ändå..

2008-04-24 @ 07:31:50
Postat av: Bimbo Doz

Hej Erik! Frusen man behöver inte fru, frusen man behöver underhudsfett. Därför har jag valt att dissa programmet! :)

Och angående skoter eller ej. Har bara en erfarenhet av skotrar.
Åre, snowboard, skitunge, Östersunds sjukhus, morfin och filmkvällar. Däremellan låg jag i en kälke bakom en skoter...

2008-04-24 @ 17:45:12
URL: http://bimbox2.blogg.se
Postat av: Erik

Frusen man behöver frostas av..

Din erfarenhet av skotrar borde mao vara BRA!! Gissar att det var du o ungen som krockade... och hade det inte varit för skoterns skull så hade du fan fått åla dig till sjukan på egen hand.. eller ligga i en pulka efter en farbror på skidor som mes-plogar.. ;)

Så de så ;)

2008-04-24 @ 20:59:09
Postat av: Bimbo Doz

Jag anser ju naturligtvis att min otroliga utstrålning och karisma borde medfört en helikoptertur, men icke sig nicke. Det var nån tott i bydalsfjällen som fått axeln ur led som fick förtur på luftfärden :P

2008-04-24 @ 21:02:10
URL: http://bimbox2.blogg.se
Postat av: Erik

Bimbokarisma före en liten söt tott?! Don't think so!! Nice try i alla fall..

Nu ska jag nog sova... Som norrlänning jag är drar jag till varmare trakter en vecka för att slippa lappsjukan. Tyvärr blir det vääääldigt lite skoterkörning, obefintligt förresten.

Sweet dreams BimboZ!

2008-04-25 @ 00:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0