Små satar till ungdmar...

Ungdomar måste ju sägas e ett jävla släkte för sig (snälla ta inte åt er nu sötnosar, allt jag säger här o nu är med kärlek, jag bara äääälskar dagens ungdom (nej jag är inte sååå jävla gammal, det e bara ett gött uttryck))!!!

--------------
-----

Precis som små snoriga äckliga bajsblöjor, är dagens ungdomar så jäkla ärliga! I FUCKING LOVE IT!!! De är medvetna om sina rättigheter, tar för sig och är bara allmänt störtsköna..... Nu ska vi inte generalisera, det finns riktiga jävla stolpskott bland detta lilla släkte oxå....

------------
-----

Nåt av det roligaste med ungdomar är att de alltid lyckas hitta på nya (och ta an sig gamla) uttryck.....Varje år hör man någon ny sötnos svära åt en och man står där som ett fån och fattar ingenting!!! I FUCKING LOVE IT!!!!



"E du bäng eller?" (oki detta fattar jag ju faktiskt vad det betyder, och måste ju erkänna att de flesta gångerna har jag ju varit bäng också;))



"Jag ska fan kutta dig!" (skutta? kuttra? Vad fan babblar du om?)



"Jag äger dig" (hoppas fan att du fick bra betalt, för jag lär inte vara värt besväret, med tanke på hur mycket sprit o knark du måste köpa åt mig lär du gå back om en kvart)



"Jag svär mammas grav" (Du, jag vet att din mamma lever, så vad fan svär du för?)



"Jag ska ge dig en box" (ååå en present?)



"Jävla Svennejävel" (ehm, ja, berätta nåt jag inte vet)



"Du e fett med keff" (Fett? Med Keff? Nej nu jävlar, tala ur skägget snorunge så man fattar när du babblar)



"Abu" (ehm nej, Aladdins apa är inte här, och om du på nåt sätt insinuerar att jag liknar en apjävel, börja spring fort som fan)   



"Jag pallar inte" (vad? Äpplen? Vad pallar du inte?)




Så ett tips nu till er små söta satar, jag diggar verkligen att ni "försöker" "svära" och prata med mig, men om ni verkligen vill att jag verkligen ska förstå, dra till med lite äldre uttryck också, eller riktiga jävla svordomar/förnedringar, eller räkna med att jag kommer driva med er tills det börjar rinna blod ur era äckliga små öron....En extra puss till er alla små krakar till ungdomar!!!


Puss & Kram "jag svär mammas grav Kram"
//Bimbo numero Uno!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0